אוורור חדרי שירותים

חדרי שירותים לעתים מפיצים ריח לא נעים המתפשט גם אל שאר חדרי הבית. ישנם חדרי שירותים בהם  יש חלון ,אך זה לבדו אינו מספיק לתחלופת אוויר טובה ומהירה של ריחות. ישנם מקרים גרועים יותר , כאשר אין כלל חלון בשירותים, מה שקורה בדרך כלל בשירותי אורחים, ולעתים גם בשירותים של בני המשפחה .
לא נשכח גם את אלמנט הלחות שנוספת , וגורמת לריח גרוע יותר, כאשר ישנה לחות המצטברת בקירות נוצר בהם גם עובש וריח טחב. אי הנעימות, אינה הכרחית, כי בהתקנת מערכת אוורור פשוטה ע”י ונטה מתאימה  , נסלק את הריחות הלא נעימים מחדר השירותים, ונמנע מהם להתפשט מחוצה לו. מערכת האוורור מורכבת מונטה /מפוח היונק את הריחות והלחות מחדר השירותים ומוציא אותו החוצה.
בפתרון אוורור מקצועי אין צורך בשבירת קירות.                                                                                     
בנוסף, ישנה אפשרות חסכונית ויעילה, להתקין את מערכת האוורור עם ונטה / מפוח הפועל אוטומטית .ומחובר להדלקת האור בשירותים, כלומר: ברגע שנדליק את האור,כך נפעיל את מערכת האוורור, וכשנכבה את האור גם מערכת האוורור תפסיק לפעול.אנו בחנות “עולם האוורור” עובדים בשילוב יחסי עבודה טובים עם המותג הספרדי הטוב ביותר בעולם מבית s&p .
המייצרים מערכות אוורור ,מכשירי ונטה ומפוחים מהמתקדמים והשקטים בעולם בעלי רמות רעש נמוכות ביותר.
ומותאמות במיוחד לאוורור בתים אוורור חדרים ,אוורור שירותים אוורור מקלחות, אוורור משרדים ,אוורור כיתות לימוד , אוורור חדרי ישיבות, וכדומה. בהם חשוב השקט והרוגע במיוחד. תפקידן של מערכות האוורור היעילות הללו הן: החלפת אוויר בחלל סגור,  הכנסת חמצן, אוויר נקי  והוצאת מזהמים. חום , לחות , ריחות, חיידקים , עשן , רעלים ופחמן דו-חמצני.