אוורור ריח ועשן סיגריות

עשן הסיגריות מזיק לבריאות!

כשנכנסים לבתים בהם מעשנים…ריח של עשן סיגריות בכל הבית! וזאת גם אם לא מעשנים בו באותו זמן, הסיבה: לעשן סיגריות גזים ורעלים הנפלטים מהעישון ונשארים בכל חדרי הבית גם הרבה אחרי שהסיגריה כבתה. נראה שהעשן התפזר. אך הריח והחומרים הרעילים שורדים ונדבקים לכל! בשיער ,בבגדים, בספות, מצעים ,שטיחים, רהיטים, קירות…  לא מדובר  רק בבעיה של ריח רע של סיגריות אלא בהשלכות חמורות יותר. העשן מותיר את חותמו בכל מקום. ושרידיו מאיימים על כל מי שנמצא בסביבה. המשקעים הללו מכילים חלקיקי מתכות כבדות ,חומרים מסרטנים ורדיו-אקטיביים. הנזקים במיוחד לילדים שמעשנים עישון פסיבי בעל כורחם. הם באים במגע עם הרעלים גם כשהם זוחלים על הרצפה, משחקים ונוגעים באזורים נגועים. מגע ונשימה של החלקיקים האלה פוגע וגורם לבעיות קוגניטיביות.

אנו נוטים לחשוב ,שכדי לאוורר ולטהר את הבית מספיק לפתוח חלונות. וכך נוכל לשמור על בני המשפחה מנזקי הסיגריה. בוודאי שלא כך הדבר. עישון משאיר עקבות ובמיוחד ריח רע של סיגריות. ישנם מספר פתרונות שימנעו עישון פסיבי ונזקים בלתי הפיכים:  1. להתקין מערכת אוורור מרכזית לבית.  2. להתקין ונטה / מפוח במקום או בחדר שבדרך כלל מעשנים. ובזמן העישון להפעיל ונטה / מפוח על מנת לשאוב את העשן ישירות החוצה ולמנוע את פיזור העשן ,הרעלים וחלקיקיו בכל סביבת הבית או המקום.         פתרונות אילו מתאימים לבתים,מקומות עבודה, חדרי ישיבות ,חדרי עישון, מקום נקודתי בחלל החדר ובו מעשן יחיד. משרדים וכדומה.             

לאוויר נקי ונעים בסביבתנו חשיבות עליונה  ולנו בחנות “עולם האוורורפתרונות האוורור הטובים ביותר לכל הבעיות  אנו בחנות “עולם האוורור” עובדים בשילוב יחסי עבודה טובים עם המותג הספרדי הטוב ביותר בעולם מבית s&p . המייצרים מערכות אוורור ,מכשירי ונטה ומפוחים מהמתקדמים והשקטים בעולם בעלי רמות רעש נמוכות ביותר . ומותאמות במיוחד לאוורור בתים חדרים ,חדרי לימוד ,חדרי ישיבות, חדרי עישון וכדומה. תפקידן של מערכות האוורור הללו הן: החלפת אוויר בחלל סגור,  הכנסת חמצן, אוויר נקי  והוצאת מזהמים, חום , לחות , ריחות, חיידקים , עשן , רעלים ופחמן דו-חמצני.

למגוון פתרונות אוורור לריח ועשן סיגריות.